Daca stai la bloc nu e un subiect chiar atat de ciudat. In blocuri e plin de gandaci. Si daca stai la oras, cred ca sansele sunt mai mari decat 3 din 4 ca stai la bloc. Si daca citesti blogul cred ca sansele sunt mai mari decat 3 din 4 ca stai la oras.

O audienta urbana. In ultimele zile, am omorat foarte multi gandaci. De fapt, am fost intr-un fel de ‘craze’ si mi-am petrecut orele serii si ale diminetii omorand absolut toate insectele pe care le-am vazut. Aproape am terminat insecticidul, ma dor palmele si nu se vede ca am dat cu aspiratorul ca parchetul (de culoare deschisa si suprafata mica, garsoniera comfort 2) e plin de gandaci morti. Sunt in mare parte din aceeasi specie- de maxim 1 cm lungime, cu o aparenta usor fragila (au niste parti translucide cred), si de culoare maronie deschisa (un maron cu ceva galben). Daca-i strivesti, vezi ca sunt umpluti cu un lichid albicios. Varianta lor de sange. Sunt si unii mai mici, maron mai inchis spre negru, facuti parca din segmente.

Trebuie sa recunosc ca m-am simtit ca un om rau omorandu-i. Mai ales cand i-am strivit. In fine, noi nu suntem tocmai niste rasfatati aici. Daca ne concentram un pic, ne dam seama ca nu e suficient pentru toti, ca luam ceva de sub nasul altcuiva si tot asa ni se iau si noua chestii de sub nas. Noroc ca nu ne concentram.

Stau cu castile-n urechi si volumul dat aproape de maxim pe dance fm. Si beau vin rosu cu pepsi. ca e duminica si pot sa dau totul mai incet. Cineva asculta muzica tare afara. Ceea ce ei cred ca e in regula- nu stiu de ce. Asa ca eu ma strecor in muzica din casti. As putea sa tip la ei si sa chem politia. Se face si asta. Dar aici toata lumea tipa. De cateva ori pe zi aud ceva foarte implicat ca sa spun asa “tu vrei sa ma bagi in spital” “asta vrei” “sunt toti niste nenorociti” “aia ma-tii de betiv imputit” “o taratura de om””un jeg uman””futu-ti mortii ma-tii de curva proasta”. Asa ca e mai bine cu castile oricum.

Leave a Reply

